baremats91 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 vurderer å selge prosjektet mitt om jeg får en bra pris, har tenkt meg rundt 100.000,- noe som er under selvkost. gå inn på linken for bilder viewtopic.php?f=11&t=164318 motor overhaling med Alpina deler har kostet meg ca 65 lapper. M3 bakstilling overhalt med nye foringer og pulverlakkering overkant av 14 lapper. får med Alpina B8 stabstag som kostet 2.500,- kan si at de Alpina delene var vanskelige å få tak i. Grenrør og E39 M5 katalysatorer og bakpotter. E39 M5 svinghjul, E39 535 clutch og girkasse med ny slavesylinder, 3 mellomakslinger. alt for mye å skrive opp, så du får bare ta tia på å lese litt i prosjekt tråden Papirer fra BT om godkjenning av ombygging følger også med. Må bare få tak i dokumentasjon på motoren, skal fikse dette før evt. salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 opp og hopp. dette kan bli en særdeles heftig bil når den er ferdig. dette er nok den eneste E36 i Norge som kan bli lovlig ombygd med 4.0L V8, 286hk og 400NM. ser også ut som motorstyrenheten er chippet, så er helt sikkert 300hk her og 420nm. og bilens verdi vil havne godt rundt 300.000 når den er ferdig, så er penger å tjene her for mer info send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå