J-Hols Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hei, Jeg er mye til fjells å har begynt å lagt merke til at jeg ikke får det så varmt som ønsket i bilen. Etter litt prøving og studering har jeg funnet ut at varmeapparatet lever sitt eget liv. Gir kun full varme når jeg står med varm motor på tomgang, evt kjører i 1. gir. Ligger jeg i 3-5. gir, er det bare lunken luft som kommer ut. Temepaturmåleren ligger midt på der den alltid har ligget. Sjekket frostveskenivå og prøvde å lufte på radiatoren. Kom etpar luftbobler, men ikke mye. Ingenting endret seg etter det. Noen som har råd til hva som kan være galt?
J-Hols Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Jeg har som sagt luftet radiatoren/kjølesystemet Var nesten ingen luft der, og nå er det vertfall ingenting. Så antar at det er noe annet som er gåent?
KrHeLl Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Hadde du varmeaparatet på full guffe (På det varmeste), mens du luftet? Det høres ut som luft.
J-Hols Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Ja, jeg fulgte en oppskrift som ligger her på bimmers. Full varme full guff. Fikk noen luftbobler opp, men ikke mye. Skrudde igjen og kjørte en tur med full guff på. Etterfylte væske dagen etter. Kan jo såklart prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå