Emihol1 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 hei. har planer om å bygge et "lite" turbo bygg i min e34. planen er da å hente +- 270hk. motoren er en m50b25 non vanos. 115.000 på telleren, nyoverhalt topp med alle pakkninger og tetninger nytt. lurer litt på om noen har litt bilder å info om hvordan man skal gå frem? hva er nødvendig osv? her er liste over hva jeg har å hva jeg trenger men ikke har. (x) betyr kjøpt. om det ikke står noe, så er jeg int. i å kjøpe. (x) turbo ( ) bensin trykk regulator (x) manifold (x) wasegate (x) intercooler ( ) oljekjøler ( ) dyser: hvor store trenger jeg? (x) slanger og rør: har det meste.. ( ) chip eller sprut.. noen som har formeninger om dette? noen som har tråd, bilder og lignende og komme med? har også noen spørsmål: - hvor skal jeg hente oljetrykk ut til turboen? - hva skal til av understell og bremser for å få dette godkjent? kom gjerne med innspill, forslag osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Ligger 1000 sånne spørsmål fra før her på forumet.. Søk litt så finner du ut av det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Så kan du lese gjennom denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå