Gå til innhold

Foliering av shadowline i Bergensområde?

Joffen92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, er noen interessert i å foliere shadowline på bilen min i Bergensområde? Folie har jeg liggende, vil bare ha et strøkent resultat så hvis noen melder seg, for en ok pris så hadde det vært kjekt! vil vekk med chrome nå! hehe :D

Håper på et sånt resultat :D

3in9wmx8r6frm316y2pc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel en orginal shadowline? Men listene på dørene ser photoshoppet ut..

Jeg ville egentlig prøvd å få det til selv.. Nøkkelen til foliering etc, er en god/semi myk plast/gummi plate til å presse ut boblene, og en skarp tapetkniv. Legg alltid med overmål i alle ender hvis du har mulighet (ved start, på sidene (eller hvertfall den ene siden) og stopp, og skjær heller til med kniven etter at du har presset ut boblene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Skal begynne å foliere biler i Bergen.

Har en del erfaring og skal legge ut bilder etterhvert på egen hjemmeside av resultatene. Bruker en spesiell type som fjerner alle sømmer og lager perfekt resultat hver gang. Matt og klar folie i alle farger. Kan også foliere felger metallic og alle farger.

Gjør dette med garanti om at du ikke finner det kjappere eller billigere noe sted i Landet. Garanti!

Send meg en mail på magnus.hinteregger@me.com og skriv "folie bergen" i emnefeltet om dere har interesse av dette

takk for oppmerksomheten!

rve1k5zkum18rdkfb27k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...