Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sann!

Jeg var litt rask ved å handle meg en ny motor til bruks bilen min, dette er da en E30 1984 mod 320.

Motoren her var utslitt så fant en ny en her på forumet som skulle komme fra en 1986mod og jeg var da skrå sikker på at preface motor er prefrace motor. Men etter litt skruing ser jeg at den er veldig ulik den jeg allerede har i bilen og lednings nette er ikke likt.

Dette er kanskje lett for noen? men ikke meg :P En ting jeg stusset veldig på å det var denne runde multi kontakten dere ser på bilde under, jeg har ikke noe sted å plugge i den på bilen min.

Greia er hvertfall, er det noen mulighet får å få denne til å funke i bilen min på en enkel måte?

c4nnzkif7psjxviff8bi.jpg

qltz5fhvbdocrq085990.jpg

uaqlktuh6p9euwmzz6fn.jpg

Skrevet

Er vel en annen motorstyring eller noe slikt på bilen din siden den er såpass gammel. Tror det går et skille i 1984 eller 85.

Må nok bare koble di riktige pinnene i motornettet til kontakten på bilen din.Hadde en 84 mod 320 tidligere med nyere motor og da var det skjøtet på en kontakt som passet motornettet (correct me if i'm wrong!)

Er nok av folk her inne som bør kunne hjelpe deg med dette :)

Skrevet

Hvis du hadde firekanta kontakt på den gamle motoren så må du nok bare klippe og lodde tipper jeg! Finne skjema med hva pinner som er til hva i de to kontaktene. C101 heter den runde kontakten.

Skrevet

Tok et kjapt søk for deg. viewtopic.php?f=1&t=80447&view=previous

Personlig så utifra bildene syns jeg det ser ut som en preface motor som har facelift motornett, men det er lenge siden jeg har styrt med disse b20 motorene.

Du kan velge om du vil flytte over ditt orgiale nett på nye motoren, eller bare bruke tegningen som er i linken å skifte motorstikk.

Skrevet
Kjøper din hva? =p kjøper hva som helst bare jeg får denna motoren til å.gå =D

Han har en motor stående med riktig motor stikk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...