mcnugget Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Selger 318 med is motor/gir. Rust i dempertårn bak, følger med dempertårn som er rustfrie. Bilen er eu-godkjent til i mars. Effektanlegg i bra stand fra toppen og heilt bak. Koni understell i bra stand, ganske nytt ser det ut som. Nesten splitter nye piggdekk i meget god stand. Har hatt av toppen og bytta en eksosventil, register må stilles inn og resten av motor må monterast. Har det meste av pakninger og slikt. Positivt med bilen: * M3 diffuser * Effektanlegg * Chip * Rød/hvite baklykter * Augelokk * Gode vinterdekk * M3 kopi speil * koni understell i god stand. * Ny vannpumpe * 16" orginale BMW felger Negativt: * Idiot som hadde bilen før meg * Stygg i lakken, men ser heilt grei ut på litt avstand. * Litt rust i jekkfester og mykje rust dempertårn bak(må byttes iaf på eine sida) * Bilen må hentes på henger, register er ikkje stilt inn. * Ellers litt skjønnhetsfeil her og der. * Utslitne sommerdekk. Bilen går for 8000, visst ikkje selger eg den i deler og leverer karosseriet på vraken. Pris kan diskuteres v/hurtig avgjerelse eller byttes i noe kjedeligere i bedre stand. Bilen er eitt stranda prosjekt som eg ikkje orker å gjer ferdig grunna mykje anna larv eg har ståandes. Bilder kommer. Obs: Det er lov å gi bud på deler også. Mvh Joakim Langeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Bilen selges i deler, ligger annonse på delesalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå