mcnugget Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Selger 318 med is motor/gir. Rust i dempertårn bak, følger med dempertårn som er rustfrie. Bilen er eu-godkjent til i mars. Effektanlegg i bra stand fra toppen og heilt bak. Koni understell i bra stand, ganske nytt ser det ut som. Nesten splitter nye piggdekk i meget god stand. Har hatt av toppen og bytta en eksosventil, register må stilles inn og resten av motor må monterast. Har det meste av pakninger og slikt. Bilen er gått ca. 240000k, er en 1992 modell. Positivt med bilen: * M3 diffuser * Effektanlegg * Chip (selger helst styreenhet, motor og gir ilag visst nokon er intr.) * Rød/hvite baklykter * Augelokk * Gode vinterdekk * M3 kopi speil * koni understell i god stand. * Ny vannpumpe * 16" orginale BMW felger Negativt: * Idiot som hadde bilen før meg * Stygg i lakken, men ser heilt grei ut på litt avstand. * Litt rust i jekkfester og mykje rust dempertårn bak(må byttes iaf på eine sida) * Bilen må hentes på henger, register er ikkje stilt inn. * Ellers litt skjønnhetsfeil her og der. * Utslitne sommerdekk. Selger bilen i deler. Pris kan diskuteres v/hurtig avgjerelse eller byttes i noe kjedeligere i bedre stand. Bilen er eitt stranda prosjekt som eg ikkje orker å gjer ferdig grunna mykje anna larv eg har ståandes. Baklykter: 1000+frakt/bud Forlykter: 1000+frakt/bud Koni understell i god stand: 2000+frakt/bud M3diffuser: 800+frakt/bud Meget gode piggdekk på alufelg: 1500/bud M3 kopi speil: 500+frakt/bud Tannstang: 1200+frakt/bud Diverse interiør går billig, dvs deksel, instrument osv. Motor m42b18 140hk+chip med getrag girkasse: 4000/bud Bakstilling med skivebremser: 1500/bud Er komplett bil så har alt, bare kom med bud! Litt priser å gå utifra, men bare å by så lenge det er eitt snev av fornuftighet! Mvh Joakim Langeland
NoName Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 tilstand på servopumpa ? hyler den når du svinger fullt ?
NoName Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Askvoll sogn og fjordane du bur, btw? Om det så kan eg kanskje ta en tur i helga. trenger vinterdekk og du når meg på 91877206.
mcnugget Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Ja, Askvoll sogn og fjordane. Har aldri hørt noko hyling fra servopumpa nei. Bare å ta en tur ja
NoName Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Okei. kunne du ha skrudd av servo pumpa? Kva skal du ha for den ?
mcnugget Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 500,- må eg har visst eg skal gidde å skru den av. Mvh Joakim
mcnugget Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Berre å by folkens, alt skal vekk..
Ole Andreas Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 hvor mye skal du ha for m3 speilene? og bilder av de
Ole Andreas Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 litt vanskelig å se uti fra bilde men hvilken farge er det egentlig? svart eller mørke lilla eller noe? også er de strøkene eller e det riper/spreker eller stein sprut på de?
Thewiz Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hva slags effektanlegg er det på denne? eventuelt pris?
mcnugget Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Solgt frontfanger og m3speil. Resten er til salgs enda. Usikker på hvilket merke effektanlegget er, men skal demontere i nærmeste framtid og sjekke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå