E34 power Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Har ikkje jås her på forumet ein motor for salg me gassere
leine Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Såg tråden din 316, meeeget fin bil du har der:) Noen som har erfaringer med å bruke "bodyskydd" for å immitere det originale takbelegget? Var en eldre bilmekaniker som tipset meg om at dette ble gjort en del på 70-80 tallet... Har nå skrapet av det meste av taket (selve flaten), mye slit men fremgang er fremgang Har tatt litt mer en bildet viser. Noen som vet om det er noe triks for å få av denne listen over døren? Må vell sannsynligvis ned med innvendig taktrekk? Legger ved et lite bilde av bruksbilprosjektet i samme slengen 92mod 525tds
leine Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Litt trangt tidsskjema for tiden, men rekker å gjøre litt innimellom Touringen tar mesteparten av tiden, da jeg trenger ny bruksbil asap.. Har pusset ned mesteparten av taket, bare litt på c-stolpene og langs taklisten igjen. Kjøpte sandblåsingsutstyr (1395,-) på Jula, og det ser ut til å fungere meget bra i forhold til billigutstyr til 100-200,- Viktig å reklamere litt for arbeidsgiveren satser på flere updatse og mer fremgang i prosjektet så snart det er hvite skilter på touringen!
bmw_odd Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 2002 er veldig tøffe biler så er bare å stå på videre!! Blir nok bra når den er ferdig
Jeo635 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Jeg har et par m10 med dobble webere grenrør 265kasse med tilpasset mellomaksel til 02 og masse annet .bor på blindheim tlf 90930966
leine Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Har da letet frem igjen prosjektet etter noen år på skole. Har satt mål om å bli ferdig til e30meet selv om dette muligens skal holde hardt Skal se om jeg får gitt litt updates på fremgangen innimellom Deler garasje med et 2000 1970 mod prosjekt som vi også håper å få på veien tidsnok. Skal prøve å knipse litt bilder av begge to etterhvert. Slik var dagens utgangspunkt med 28 dager til treff. Kan legge til at bildet lyver, da mesteparten av rusten er skjult.. tommyheimberg reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå