Ronny M Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg monterte Bilstein Sprint B8 dempere på min E46 320 her om dagen. Jeg syns det er litt for stivt da det blir mye bykjøring på dårlige veier. De er perfekte til litt sportslig kjøring, men det blir ikke så mye av det med denne bilen. Jeg syns det var grei komfort med originaldempere, men de blei fort til sykkelpumper med 50mm senkefjærer. Finnes det noen dempere som er kortere for senka biler, men som ikke er stivere enn originaldempere? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Originale M-Techdempere. Bruker det selv kombinert mer H&R 40/15 og senkeskåler - funker fjell. Ble overrasket over hvor mye kortere demperbeina var på disse i forhold til de på standarddemperne og det finnes fortsatt plenty med komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Koster vel skjorta for de demperne? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Ja, nye er de ikke billige. Jeg kjøpte mine av en som hadde montert justerbart senkesett på sin bil, fant de på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 husk at du kan bruke dempere fra m3 også da.. Er jo en del som hugger e36 m3er på forumet her med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå