Gå til innhold

1988 525iA selges rep.obj/delebil

KKise
 Share

Anbefalte innlegg

EU godkjent til juni 2012.

M20B25 med påbegynt skjørtebank, men starter alltid og går uten et feilslag. Nytt olje, filter, lambda(org bosch), plugger og rotor.

Defekt automatkasse.

Ellers i teknisk god stand - ikke godkjent senket, vet ikke om noe særlig annet som skal hindre ny eu godkjenning.

Gode dempere, bremser, foringer og ledd når jeg gikk over bilen i høst. Selges kun fordi jeg ikke har tid til å skifte den automatkassa, har vært i daglig drift frem til den gikk her om dagen.

Lite overflate rust, ingen gjennomrustinger annet enn rundt tanklokk(dette er tettet), småbulker og riper her og der. Pen i interiøret, står bra stort anlegg i den som kan følge med ved tillegg i prisen. PM/mail - kevvee(at)gmail(dot)com - for info/bud, eller tlf 976 35 706 etter kl 16.00. Flere bilder kommer når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

For de som lurer består anlegget av Pioneer DEH-6100BT spiller, 2xDynabel DY9410 i kasse med Dynabel BF4501 monoblokk, ekstra batteri under baksetet, Arizona Eagle 4x100w 4 kanaler (ikke montert ennå), tema frontsett og 6x9.

Her er bilder:

th_IMAG0206.jpg

th_IMAG0207.jpg

th_IMAG0208.jpg

th_IMAG0209.jpg

th_IMAG0210.jpg

th_IMAG0217.jpg

th_IMAG0216.jpg

th_IMAG0218.jpg

th_IMAG0215.jpg

th_IMAG0219.jpg

th_IMAG0212.jpg

th_IMAG0213.jpg

th_IMAG0211.jpg

th_IMAG0214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...