e46330cia Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Bilen må ikke selges ! Vurderer da å selge min spesielle og mye påkostede BMW E46 320ci 2000mod Bilen er breddet ganske mye i bakskjermene og bakfengeren, dette er gjort skikkelig av fagfolk. Tonet ruter Justerbart senkesett høyde/stivhet Schmidt hjul 19 med nye dekk 50tusen kvitt.. Full orginal m-tech/plast Xenon på nærlys og tåklys M5 speil med oppvarming og justering Ny frontrute Nylig byttet til borret/slisset skiver hele veien sammen med greenstuff klosser. Bilen er lakkert på merkeverksted etter bredding med extra klarlakk Sport skinn intr svart med midtarmlene Største Alpine spiller med alpine frontsett og 2*10 rockford. 1500rms rockford forsterker Led lykter bak Svart blinke lys / skjermen Har papirer på det meste Det var det jeg kom på i farta, send meg gjerne en PM ved interesse/spm. Bilen er ikke vinterkjørt siste 4år..
Vegard-E30 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 pris? godkjent felger, senk og bredding i vognkort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå