Bangy Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Hmm tusen takk kan jo spare en 40-45 kg bare på bensinen hvordan fikk du koblet dette? Bak speedometeret? Kjører på med noen 15" tom, lette som mulig. Ut med alle høytallere, cd spiller, forsterker, ut med alle matter, tømme hele bagasjerommet. Har heldigvis Carbon bakluke, så sparer kanskje en 10 kg der tror egentlig ikke vekten blir noe problem jeg
Dørhåndtaket Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 før du idetheletatt begynner og ribbe bilen din bør du finne ut av hva en 328 veier på fronten og baken .. så sjekker du ditt vognkort under (max tillatt aksellast og max tillatt totalvekt) se hvor du ligger henn, for det er jo trossalt disse vektene du må utifra (di i vognkortet du har nå) deretter må du jo rett og slett se. her i trondheim (en 520 til m5) satt det seg 4 stk i bilen fra bt så kjørte di på vekta. så du må regne med full bil også. vet ikke helt hvordan fordelingen blir jeg da, for din er jo 5 seter såvidt jeg vet. her er hvertfall vektene fra en sedan 328 MÅL OG VEKTER Egenvekt: 1320 Totalvekt: 1780 Maks aksellast foran: 855 Maks aksellast bak: 1040 Lengde: 443 Bredde: 171 Sporvide foran: 1418 Sporvide bak: 1431
Bangy Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 før du idetheletatt begynner og ribbe bilen din bør du finne ut av hva en 328 veier på fronten og baken .. så sjekker du ditt vognkort under (max tillatt aksellast og max tillatt totalvekt) se hvor du ligger henn, for det er jo trossalt disse vektene du må utifra (di i vognkortet du har nå) deretter må du jo rett og slett se. her i trondheim (en 520 til m5) satt det seg 4 stk i bilen fra bt så kjørte di på vekta. så du må regne med full bil også. vet ikke helt hvordan fordelingen blir jeg da, for din er jo 5 seter såvidt jeg vet. her er hvertfall vektene fra en sedan 328 MÅL OG VEKTER Egenvekt: 1320 Totalvekt: 1780 Maks aksellast foran: 855 Maks aksellast bak: 1040 Lengde: 443 Bredde: 171 Sporvide foran: 1418 Sporvide bak: 1431 Enig i det du sier! Prøver å finne ut vekten. Men de talla du har kommet med er maks aksellast. Maks foran er 855 kg på 328, men det er jo ikke det akselvekten er. Er litt vanskelig å finne frem de riktige talla..
Dørhåndtaket Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 ja, jeg så det jeg også. skal nedover på vekta etterpå (har stv) så kan jo muligens hjelpe deg med framaksel.. men tviler på at bakende blir samme! tror uaNsett det ikke er mer enn ... tja.. 20-40kg forskjell... å det bør gå fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå