skimz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Selger nå min BMW 316i 96mod. Bilen havnet i autovernet i vinter og skal derfor bort da jeg har fått hendene mine på en annen bil. Info: BMW e36 316i (M43) 1996 mod Gått 214000. Pris: 10.000,- Skal inn på EU 30.04.12. Vi kan starte med det som er av "problemer" med bilen. Bilen havnet i autovernet i vinter og ser da naturligvis sånn ut og. Må byttes venstre framlykt og høyre blinklys, samt ny grill og ny fanger foran så er denne back in business. Alt av lys virker forøvrig, bilen er bare ikke helt kosmetisk pen å se på. Ble også en lang stygg ripe på høyresiden av bilen som går over fremre hjulbue, over frontdøren og over på bakdøren. Samt speil på høyresiden må byttes da en gjøk av en motgående bilist kjørte det rett av. Dessuten er det en sprekk i frontruten som går fra toppen og ca 20cm nedover. Dette er på høyresiden av midtspeilet og altså ikke i synsfeltet til sjåfør. Og endepotta er gjennomrustet som bare det. Samt at det må fikses nytt oppheng til denne da det som er der per i dag er noe hjemmesnekra greier. Ellers er bilen grei, motoren går som en kule, ingen feil på denne, har vært godt vedlikeholdt, servicehefte fram til 180000 medfølger. Bremseskiver- og klosser, samt begge hjullager fremme ble byttet i November. Interiøret er helt og fint, ingen sår eller tegn til slitasje. Bilen har takluke som funker som bare rakkern, samt M3 baklykter. Foran sitter det et kenwood komposett(veil.1798,-), bak er det originalhøytallere. Medfølger M Contour II Replica felger medfølger. Følger og med noen 17" standard BMW felger. Vinterdekk sitter på stålfelg med bmw kaplser. Totalt 3 felgpar. CD-spiller medfølger desverre ikke, men er det noe ønske kan jeg evt. skaffe spilleren du vil ha i den til en ekstra slant. Har dessuten god tilgang på bilstereo til en rimelig penge, så er det noe du vil ha med på kjøpet, så spør. Kan skaffe det du måtte ønske. Tidligere eid av aplet86 her på forumet. Hans interiørbilder som ligger i tråden. Nå over til bilder, noe dere lurer på ? spør i vei, følger med på tråden og selger den helst til en på bimmers enn en random på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 hvor står denne ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Denne står på Gran i Oppland pr i dag, men kan sees på Hønefoss i Buskerud hvis ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Er denne tilfeldigvis bostongrønn? Litt vanskelig å se på bildene, men isåfall så har jeg en kompis som kan være interessert i denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, denne er bostongrønn Pris satt ned folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ny pris! Kan diskuteres, må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå