Joffen92 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Hei, har kopi BBS LM 19" fra gs. Tenkte å space til våren/sommeren og lurer på om noen vet hvor store spacere som får de til å ligge kant i kant med hjulbuene.. Noen som vet? ET foran: 20 ET bak: 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Her må ein jo vite bredden på felgene. Er jo forskjell om felgene er 7" bredde eller 15" bredde. Kva er bredden på dekkene? Kva har du gjort med understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Er jo bare å montere felg å se ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Oops.. herregud så teit av meg.. 8,5 bredde foran og 9,5 bak. Er vel bare å montere og se ja, men hvis jeg ikke får levert inn igjen spacere etter å ha prøvemontert osv tenkte jeg på. Også enkelt og greit hvis noen faktisk hadde prøvd så hadde det vært enklere men hvis ingen vet så prøver jo jeg selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå