Gå til innhold

Solgt

MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Selger 4stk nye 235/35-19.. Sommerdekk

Disse er bare montert på felg og kjørt en liten tur med for å finne ut at de var for brede.

Dekkmerket er Sunny, dette er mye bedre enn feks Sonar.

Er du i Osloområdet kan du få disse for 3000KR ferdig omlagt og balansert på dine felger.

Ellers, kom med bud :)

Kan sendes, kjøper betaler for frakt.

924 09 779

EDIT: Har bud på 2000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet ikke om jeg kanskje trenger å bytte ut fordekkene mine eller ikke.. Trenger isåfall bare 2. Men siden du sier lagt om? Jobber du med dekk så du kan legge om?

Selger helst alle 4.. Men prisen er jo uansett veldig bra! Nei, har en kompis som jobber på Bilprodukter på Skedsmo som kunne være behjelpelig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan han være behjelpelig med å legge om hvis man kjøper dekk fra f.eks dekkonline og gir han en liten sum for det?

Jeg har 265/30-19 som jeg skal ta av mine sommerfelger. Ikke samme dekket, men det er ikke krav om samme dekk foran og bak og det vil ikke oppleves noe spesielt annerledes. Er litt skeivslitte, men holder fint å kjøre med en sesong eller to til, kan hende det er lurt å dra på EU med andre dekk bare ;) Kan få kjøpt de to av meg om du vil. Tror egentlig jeg går for 225/35-19 foran da jeg skal ha 245/30-19 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan han være behjelpelig med å legge om hvis man kjøper dekk fra f.eks dekkonline og gir han en liten sum for det?

Jeg har 265/30-19 som jeg skal ta av mine sommerfelger. Ikke samme dekket, men det er ikke krav om samme dekk foran og bak og det vil ikke oppleves noe spesielt annerledes. Er litt skeivslitte, men holder fint å kjøre med en sesong eller to til, kan hende det er lurt å dra på EU med andre dekk bare ;) Kan få kjøpt de to av meg om du vil. Tror egentlig jeg går for 225/35-19 foran da jeg skal ha 245/30-19 bak.

Hva skjer her nå? Vil du ha 2 stk, og TurboLag ha 2stk? :P hehe.. For OM du vil ha 2, og tar med deg 2 fra dekkonline så kan vi fikse det.. Men ser helst at du kjøper alle 4 også kan TurboLag kjøpe 2 av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...