NSR Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Har satt inn en 318is motor (uten startsperre) i en 96mod 316. Men får ikke start. 316 motoren hadde startsperre, er det noe deler jeg må fjerne e.l? Eller klippe noe ledninger til ews boksen??
Joher Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Fortell sitter om en stund med samme problemet
NSR Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Bilen starter og går nå Var bare å klippe en ledning på bil-ledningsnettet som går inn i stiket til motorledningsnettet. Den lille grønne ledningen.
hao Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Bilen starter og går nåVar bare å klippe en ledning på bil-ledningsnettet som går inn i stiket til motorledningsnettet. Den lille grønne ledningen. Med det samme du driver med dette. Kan du ikke ta et bilde av nevnte ledning med en liten forklaring.
Joher Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Hoi NSR! Akkurat ferdig å bygge om min 98 316 til 93 318is, og har samme problem. Hvordan er det når du prøvde å starte? Helt dødt når du vrir om, eller skinner motoren? Min er heelt død når eg vrir om, og håper det er startsperren som slår til Må ut på lageret imorgen å prøve å finne den lille grønne ledningen tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå