silham24 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Har når brukt tre dager på å skifte utløserlageret i min e36 -92 modell. Viste seg å ikke være så lett på denne bilen. Men da det endelig var gjort å alt var satt på plass ville den ikke starte. Den stod å kinna men fikk ikke tent. Tok opp pluggene å fant olje nedi tre av de. Renska og bytta pluggene uten hell. Sjekka at bensinpumpa gikk og fyllte på mer bensin bare for å utelukke dette. Fant nå ut at pga mange start forsøk hadde det samlet seg for mye bensin så bilen fikk ikke tent. Rengjorde igjen og denne gangen med "hell". Bilen startet, men en 2,0 liter skal ikke høres ut som om den har turbo og 500-600 hk. Turtallsperren har også på en eller annen grunn forsvunnet. Lurer på om dette kan ha med hjernefeil å gjøre? Men har jo ikke gjort noe med motoren i hele tatt, og den var helt fin når den ble kjørt inn.
silham24 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 gjordingen var også deffekt, så måtte lage ny.
bmwmaxi Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Kan høres ut som det har blitt en revne i innsugs belgen eller falsk luft. Det med oljen er sikkert dårlig toppdeksel pakkning.
silham24 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 så ikke noe der. Det med oljen tror jeg kommer fra når vi skulle få opp bilen stod den så skeivt at det rett og slett rant olje til de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå