Eska Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Hei, har et m5 instrument liggende, tenkte det hadde vært fett og sette det inn i bilen min som er en e34 520i M50 92`er. Slik ser m5 instrumentet ut! Fin om noen også hadde greid og finne ut hvilken bil det kommer fra! hvis dette er en håpløs "oppgave" og gi seg ut på, så vurderes instrumentet solgt! Speedoen jeg har i bilen idag, ser ca slik ut; P.S. Ikke gidd og si "dette står inne på forumet mange steder" ingen av de trådene jeg finner gir noe nyttig
Eska Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Forresten, har lest for skravle om codestick og store kjøre computer, og at dette er noe ikke 520 har, er det den brikken som er bakpå m5 instrumentet? der det står code ved siden av? Anyhows, er det mulig og koble opp stor kjørekomp til dette instrumentet? har nemlig et par stykker liggende, må vel også få tak i bc hendel....? Takker for all hjelp jeg kan få!
DreRacing@ Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 hvilken bil det kommer fra? skreiv du ikke e34 m5 da?
Eska Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 hvilken bil det kommer fra? skreiv du ikke e34 m5 da? NO SHIT sherlock! men tenkte årsmodell, motortype o.l. vet ikke, men regner med det er små forskjeller på ledningsnett, stikker og slike ting opp gjennom årene, det er jo typisk.
DreRacing@ Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 haha ja sjønner, men e34 m5 er omtrent e34 m5 som du sier, kun 2 forskjellige motorer. men jeg tror det kan bli utroli vanskelig og intrergrere alle funksjoner i din 520 som ikke er "prepared for this" hadde du hatt 525 så
Olelink Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Har gjort dette selv på min 520i og det ble en del jobb ja. Det var morro å få det til å virke men thats it, ingenting oppnådd sånn egentlig. ///M merket skal det gå ann å flytte over fra M5 instrumentet og over i ditt instrument med enkle inngrep. Og speedometer på 300kmt+ har vi lite bruk for i 520
Eska Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Har gjort dette selv på min 520i og det ble en del jobb ja.Det var morro å få det til å virke men thats it, ingenting oppnådd sånn egentlig. ///M merket skal det gå ann å flytte over fra M5 instrumentet og over i ditt instrument med enkle inngrep. Og speedometer på 300kmt+ har vi lite bruk for i 520 Ok!, men skal bytte dashbord pga en stor sprekk, så tenkte jeg kunne gjøre litt innsats og se om jeg ikke får bytta! fett med røde nåler:) kan du legge ut DIY bytte instrument 520 -> m5 olelink?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå