jan magnus Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 selger et spllitter nytt hekkeskjørt innsats i ekte carbon med veldig bra finnish. passer e90/e91 preface. (KUN M-SPORT)har ikke prøvemontert denne men det ser ut til å være et bra produkt som er nøye laget. monteringslim følger med. 2300KR. kan sendes med post. er pakket godt inn i masse bobleplast og pappeske. tlf 41466141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Passer denne både e90 og e91? trudde det var forskjellig diffusor på dei eg. Og passar det med dieselutblås i holet? Altså 2 stk tynne rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Passer denne både e90 og e91? trudde det var forskjellig diffusor på dei eg.Og passar det med dieselutblås i holet? Altså 2 stk tynne rør? såvidt jeg vet så er fangerne på stasjonsvogn og sedan like. ihvertfal skjørtedelen.. på dieselbil så får man vel kjøpt dobbelt utblås ? men uansett så får man laget dette hos svendsen eksos etc.. har sett dieselbil med samme diffusor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Det eg meinte med dieselrør er at dieselane jo har to rør på kvar side, mens bensin har ein tjukk på kvar side. Og eg tenker at kanskje dei 2 dieselrøra er breiare enn 1 bensinrør og at holet då kanskje ikkje er stort nok. Men du veit vel ikkje noko om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Det eg meinte med dieselrør er at dieselane jo har to rør på kvar side, mens bensin har ein tjukk på kvar side. Og eg tenker at kanskje dei 2 dieselrøra er breiare enn 1 bensinrør og at holet då kanskje ikkje er stort nok. Men du veit vel ikkje noko om det Nei det vet jeg ikke noe om , har aldri montert sånn før. Jeg harde tenkt til å montere den og lage eksos selv, men bilen ble solgt så da selger jeg denne og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Opp. Fortsatt til salgs. Kan byttes mot noe gøy til e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardhans Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Jessheim[emoji1] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardhans Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 1500 eks frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå