///Magnusrc Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Legger ut en tråd om mitt første garasjeprosjekt.E30 har alltid vært en drøm å eie så valget ble lett for dette prosjektet.Hentet en E30 325 89' hos söta bror høsten 2011 og nå har den kommet inn i garasjen!Dette blir ikke ett "værsting" prosjekt i første omgang, planen nå er å få den noenlunde "kjørbar" for bane.Planer for karosseri:Fargen blir Blå med kombinasjon av hvitt bur, hvite felger, noen hvite stickers og skjermbreddere fra IE.MotorM20B25Precision 570ccOringet blokkNeddreide stemplerShimset ventilerBalansert og vektjustertPPF grenrørLetta svnghjul044 HPO pumpe3" eksosMaxxecu motorstyring LS coiler Drivverk/understellQuartermaster 2 skiva clutchSveiset diffD2HardraceforingerIE stabstag foran og bakAKG foringer i bakstillingHomemade "wisefab" armerForsterka motorforinger DiversePPF FuelrailPrecision WGAeromotive BTRHydr.brekkSabelt stolerSparco 4punkts belterBurFuelcellMocal oljekjølerV70 kjølevifte Planer for vinteren til sesong 2015:Tone ruterLakke felgerLakker bur Felgene jeg har foreløpig. Skal få seg ny lakk.
Ole92 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Dette må jeg følge med på! Gleder meg til og se hvordan oppsettet ditt funker, lurer på slikt selv Men må man ikke ha en chip eller noe når en har turbo? Eller går det bra uten?
///Magnusrc Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Takk for det Jeg kommer nok til å gå for en "turbochip" altså senke tenninga.
///Magnusrc Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 ] Korsjen størrelse er felgan dine? Det er 17"
BilBruker Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ser bra ut det her Karosseriet så ikke dårlig ut, mye rust? Har bøttestoler til salgs hvis du er interessert 2x Momo med braketter og skinner for justering. Lykke til videre!
///Magnusrc Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Ser bra ut det her Karosseriet så ikke dårlig ut, mye rust?Har bøttestoler til salgs hvis du er interessert 2x Momo med braketter og skinner for justering. Lykke til videre! Tusen takk ! Bøttestoler er høyst interessant, meen jeg har noe som står øverst på pri.lista til bmwn som jeg må få kjøpt først Angående rust så har det blitt mange timers jobb, men det har vært for det meste overflaterust! Følger på med en oppdatering på litt rustbehandling; Strippa først interiøret og fjerna alle asfaltmatter. Så startet pussinga.: La så på Cantrust, en effektiv rusteter fra industri Etter noen dager mattet jeg ned og la på syregrunning. Brukte denne prosedyren på alle steder hvor det var rust.
Thelax Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 E30 er tingen. Hvor får du tak i cantrust? Noe som kan anbefales?
///Magnusrc Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Jeg kjøpte på en bilxtra butikk. Partsmaster har dette. Noe jeg vil anbefale! Koster litt, men du får hva du betaler for. Er ca 200 kr for 250ml..
Thelax Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Okay. Skal se hva jeg finner. Rust må man få vekk, og jo lengre den er vekke jo bedre..
MikaelR Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Hmm ser ut til å bli bra det hær ska du ha skilta på bilen?
///Magnusrc Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Hmm ser ut til å bli bra det hær ska du ha skilta på bilen? Takk ! Skulle ønske det var mulig, men blir nok aldri det..
///Magnusrc Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Liten update Kappet ut hjulbrønnen og la inn plate Fjerna "leppa" på kofferten Fikk også noe i postkassa
///Magnusrc Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Da har jeg begynt på buret; Har igjen dørstrevere, muligens stivere til hovedbøylla og hvit lakk.
skrokkis Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 dette ser bra ut! bra du gjør det så nøye med tanke på rust osv, man får som regel det man betaler for da det gjelder lakk produkter etc men tig eller mig sveiser du buret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå