Laudrup Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Tøff bil! Den er vel god å drifte med kan jeg tenke meg Hva slags diff.foring bruker du, GS, egendreiet eller?
///Magnusrc Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Tøff bil! Den er vel god å drifte med kan jeg tenke meg Hva slags diff.foring bruker du, GS, egendreiet eller? Takk Tja.. har ikke kjørt/driftet så mye med den enda, men merker at den blir bedre og bedre så blir spennende å se hvordan den fungerer i 2014! Bruker AKG foringer. Fåes kjøpt på BCracing.no
Laudrup Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Rekti AKG, er det hardplast? Jeg har brukt powerflex i baktstillinga, det funker jo for så vidt greit, men det er kanskje enda stivere det du har? I bærearmene foran har jeg eksentriske gummiforinger, det er jeg veldig spendt på hvordan vil fungere på bane.
///Magnusrc Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Rekti AKG, er det hardplast? Jeg har brukt powerflex i baktstillinga, det funker jo for så vidt greit, men det er kanskje enda stivere det du har? I bærearmene foran har jeg eksentriske gummiforinger, det er jeg veldig spendt på hvordan vil fungere på bane. Er poly foringer. Mye hardere enn powerflex sine( sett bort i fra blackseries, ikke prøvd dem.) Hadde den gule på diffen, men den hadde "vrengt" seg.. Foran i bærearmene har jeg hardrace foringer noe lignende eksentriske foringer. Ellers er det IE stag og foringer.
Laudrup Skrevet Oktober 11, 2013 Skrevet Oktober 11, 2013 Det er poly ja. Bare ved å se på de kan man nesten se at de er hardere Jeg kommer nok til å gå for noe sånt jeg og, hvis/når jeg finner ut at mine gir for mye etter. Ligger det bilde i tråden her av de i bærearmene foran?
///Magnusrc Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2013 Er absolutt å anbefale Ja, det skal det gjøre. Edit; S. 10
///Magnusrc Skrevet September 22, 2014 Forfatter Skrevet September 22, 2014 Er en god stund siden det har blitt oppdatert noe her. Får slenge inn en; Litt flere deler: Nylonspunnede slanger med sorte an koblinger, Precision wg, vakumstasjon, vifte osv.. Har begynt på ledningsnett for bilen (Lys og div) Startet med koblingsboksen: Lagd plater til dashbordet: Motor har kommet inn i bilen igjen: Litt tilpasning for alu radiator Grenrør med bandasje Precision dyser med Nuke rail Lagd deksel foran rommet til varmeapp. Eksos kommet på plass samt Precision wg Plassering av koblingsboksen/sikringsboksen Vips så var det litt lys og hull til kjøling har blitt borret ut. Koblingsboksen ferdig Dashbord ferdig. Ikke fornøyd med vinklingen av målerne.. Tilpasning for carbonlokk Slik ble det nå. Er ikke ferdig.. Blanke rør skal lakkes med krympelakk(sort) og AN-koblingene skal byttes til sorte. Gasspjeld skal sveises så jeg slepper slangeplombering. Og de resterende blå silikonslangene skal byttes ut med sorte. Da var den noenlunde klar for å bli levert til Jonus racing. "Litt" spent.. Og ja, den er skyhigh for øyeblikket
Bjørn Kjetil Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Dæven å pent det ble oppi det motorrommet Moro å se du oppdaterer her også
///Magnusrc Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Dæven å pent det ble oppi det motorrommet Moro å se du oppdaterer her også Takk ! Det ble litt bedre enn det var hvertfall. Hehe, hadde nesten glemt tråden her
///Magnusrc Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Endelig var dagen kommet Bilen er nå mappet for første gang! Ente på 370whp og 535wnm på 1,45bar. Skal mappe bilen på nytt senere med e85, men skal ikke dra noe mer effekt ut.
///Magnusrc Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Kun senket komp, oringet blokk, shimset ventiler, vekt og balansjustert.
Bjørn Kjetil Skrevet November 5, 2014 Skrevet November 5, 2014 Gratulerer Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå