Heihei Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hei Har kjøpt meg Bmw 325i delebil som jeg bare tok ut motoren til, så ellers så har jeg nesten alle deler til Bmw 325i mod 1992 sedan E36. Jeg har også så å si alle motordeler til bmw 320i E36 mod 1992 m50 motor. På grunn av plassmangel så må bilen bort fort, så pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Siden det er en del deler så orker jeg ikke å skive alt sammen, så dere får heller skrive et innlegg på hva dere har lyst på så får dere et kjapt svar på om jeg har det eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 visker mekanismen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 diffen og mellomaksel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasHansen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har du sideskjermer til sedan, og hvilken stand er de i =)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre325im Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Hei. vet ikke hva delen heter, men den ligger under fjæren bak oppå bærebroen. trenger en til høyre side har du den? Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi808 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Beltelåsen til førersete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå