bmwm60 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 hallo kjøpte plugger til bilen idag på biltema, merke brisk, plugga er helt like som sitter i motoren fra før av, tror dere detta er no skummelt å setta i eller?? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 På volvon min så løsna den porselens saken som er på sjølve stiften på pluggen elller hva jeg skal kalle det, og biltema plugger er bannlyst ivertfall på alt av volvor, henner disse detter nedi motoren og å skaper krøll. men jeg måtte prøve, må ikke tro på alt hva folk sier. så kjørte ei stund før jeg tokk opp, og da var 3 av 4 plugger sånn hehe Men ja. de funker kjøp på ebay da, mye billig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg kjørte også en periode med biltema pluggene før jeg bestilte originale ngk plugger fra tyskland til 3-4 ganger prisen av Biltemas plugger. Jeg vet ikke om det var placebo, men virket som bilen trakk mye bedre på lave turtall opp bakker osv med de dyrere pluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå