Per-Arnee Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Selger min bruksbil, audi 100 framhjulstrekker. sitter den veldig holdbare 2.5TDi motoren i denne, motorkode AAT. denne motoren som brukes til å bygge 1000hk motorer til S4:) aldri hatt problemer med denne, starter hele tiden og går veldig bra med et jevnt drag. er 5-trinns A6 girkasse i denne forbi de originale pleier å være dårlige. sitter bra piggdekk på momo alu felg på denne. bra sommerjul er også med. denne har digital klima, el-vindu foran, skinn sportsratt osv. veldig bra bil med omtrent ikkenoe rust under, kun veldig lite overflaterust noen steder. nytt dieselfilter denne vinteren. er montert pp764 dyser også som gir et friskere og bedre drag:) sitter også S4 frontlykter og sportsgrill(kamei?) på denne. ser prisene på finn.no på disse typene ligger på alt fra 15-40 000. Jeg tenkte meg rundt 25000 for denne grunnet sterkere girkasse, eu-godkjent feb 2014, Alu sommer/vinter felger osv:) veldig bra bil som ikke bruker så mye drivstoff, perfekt som både arbeidsbil, pendlebil, ungdomsbil eller hva det nå skulle være:) bedre bilder ordnes ved seriøs interesse. bilen står i Øyer, 15 min nord for lillehammer om noen vil komme å se på den. kan kontaktes på PM eller SMS. 41472283
Per-Arnee Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 kanskje ikke helt passende forum å skrive i, men prøver uansett! kan ta sen S4/S6 bremser og fjørbein og S6 frontfanger som delbetaling! eventuelt om dere kjenner noen som har dette liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå