DaimlerBenz Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Hei! Har en 91 e34 520 som det blinker i lys både ute og inne. er det da mest sannsynlig dynamo, og sitter det spenningsregulator i den eller er den utenom?
Junobruno Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Hei. Hvilket merke er det dynamoen din? i hvertfall på Valeo og Bosch sitter regulatoren i bakkant av dynamoen. Er mest sannsynlig regulatoren. Hadde akkurat samme bilen og samme års mod, og jeg slet med at lysene blinket og bilen lugget på lavt turtall. Alt ble bra igjen etter jeg byttet spenningsregulatorn for 2 dager siden
DaimlerBenz Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Har ikke sett etter om det er valeo eller bosch:p Men den sitter bak på dynamoen ja, så jeg slipper dynamobytte? Ja min lugger endel på lavt turtall og jo mere gass jo mere flimmrer lysa mine- Men da høres det ut som spenningsregulatoren er gåen da Åssen merke er det på din? Bosch? For regner med det er den samme på min, i og med det er samme årsmod og motor:D
Junobruno Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Du trenger ikke bytte dynamoen nei, men blir en del arbeid likavel Min var Valeo, men kan godt være din er bosch skal ikke si sikkert. Jeg brukte et speil for å se hvilket merke det var før jeg bestilte spenningsregulator. Merkelappen sitter på venstreside av dynamo. Delenummer for: Bosch regulator inkl. børster: 12311726022 Valeo regulator inlk. børster: 12311748607 Nederst på denne siden ser du regulatorene http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34/r ... htm#paging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå