ost_ost_89 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har en E46 Ci med MK3 navigasjon. Noen som vet hvordan jeg får slettet radiokanaler? De fleste kanalene kommer opp og går vekk med dekningen, mens to kanaler fra langt oppi nordnorge ligger inne hele tiden, selv om jeg ikke får brukt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ingen som har vært borti dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Har du RDS? Kvifor vil du slette kanalene? Har du dei lagra? Kan du da lagre andre kanaler over disse? Eg har null peiling på originalanlegg. (iallfall når det gjelder radio) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Usikker på om det er RDS, men radioen finner alle kanalene som er tilgjengelige automatisk. Problemet er at to radiokanaler som ikke fungerer likevel kommer opp hele tiden og jeg finner ingen måte å bli kvitt de på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Går det ann å resette radioen på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Godt mulig jeg har misforstått, men kan du ikke bare finne fram p3 og p4 og holde inne "tallet" du har stilt inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 har mk3 navi, så det kommer automatisk opp en liste over alle tilgjengelige kanaler.. Problemet er at 2stk har "hengt seg opp" og vil ikke gå bort når de mister signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Hva med å bare ta en batterireset? Koble fra batteriet i 30 min. Job done. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 De må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Hva med å bare ta en batterireset? Koble fra batteriet i 30 min. Job done. Det fungerte Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå