bjornar-a Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har en 318tds stasjonsvogn som jeg vil selge da jeg har kjøpt meg ny bil. Bilen er god å kjøre, bruker lite drivstoff og forstillingen har fått nye foringer. Den har gått 333000km. Motoren er påkostet en del i det siste, da jeg har byttet Rådelager, hele registeret, cam, gått over ventilene i toppen, sjekket og byttet 2 dyser, nye glødeplugger, "ny" diselpumpe (viste seg at den gamle og var ok), ny topp paknig for 12 tusen km siden, ny temp føler i toppen og ny vannpumpe. Grunnen til att alt dette er byttet er at jeg har start problemer og vil nå tro at det skyldes for dårlig komp. noe som tilsier at det enten er stempelringene som er slitt, eller at jobben på ventilene i toppen ikke var bra nok (Brukte bare slipepasta og snurret ventilene i sete sitt). Toppakningen ble byttet og bilen gikk bra uten problemer i 10 000 km, men så ble det minus grader og start problemet kom. nå er den nesten umulig. Jobben med og skifte stempelringene kan gjøres før salg ved avtale ellers er bilen hel og pen. Noe rust begynner det og komme i hjulbuer og rundt BMW merket i bakluka. Kjøpte bilen i sommer og har satt på M3 kopi speil ,nye lykter og blink lys. midt armlene har jeg også satt inn. Bygde meg et ganske stort anlegg i bilen som kan tas ut hvis ønsket (Vil ikke syns at det har vært der), eller det kan følge med. Det består at en 12" SPL 3000w basser med tillhørende forsterker og 4stk 6X9 Rockford power høytalere. Dette ble satt inn da jeg ikke fikk solgt det og heller kunne bruke det en og la de ligge og ta plass. jeg har montert ny grill, 97-modell front med svarte nyrer. Noe som sammen med de nye front lyktene ga bilen et bra utseende. Det sitter x-enon i kjørelys. Endepotta er ny. Bilen selges da jeg har kjøpt meg ny bil. Bilen står i Buskerud fylke. Rollag komune. Bud Ønskes Kan treffes på: 99531574/94987442 hele døgnet Mvh Bjønar Augunsrud Finn kode: 33289663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ingen som vill ha et billig repp objekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 finn kode med masse bilder: 33289663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Og her er link for de som ikke gidder finne den selv http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33289663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 15 tusen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå