Muztang289 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Heisann! Har 2 facelift lamper som skal på bilen min iløpet av våren, så kjøpte jeg noen AE på Ebay for å starte å montere dem ferdig så det er plug'n'play når de skal på bilen.. Men har et problem da ringene ikke passer. Har hørt litt rundt og sett på bilder at AE festes på utsiden av glasset inne i lykta, men ringene jeg har passer rett og slett ikke inn der uten at dem står i spenn og starter å bøye seg. Har sjekket opp størrelser på ringene rundt om på forskjellig ringer til salgs på Ebay og andre nettbutikker som også selger, som feks. http://www.xenonkungen.com/no/art/bmw-l ... l-eyes.php Dette er de jeg kjøpte: http://www.ebay.com/itm/170750442424?ss ... 1497.l2649 Alle størrelsene jeg har sett samt mine er på 131mm. Jeg har ikke noe problem med å montere ringene på innsiden av glasset da det passer bra her, men da blir smått av ringen skjult bak ramma på glasset. Noen som har forslag på problemet?
Muztang289 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Dette er når jeg har montert de bak glasset, her hvor det passer å feste og lime dem..
ChezApu Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Hei - kan dessverre ikke bidra, men er veldig interessert i å følge med på hvordan du får dette til. Har nettopp handlet meg en 1996 750IA med Xenon lys, og har lyst på en liten facelift på lampene med AE utseende. Kommer nok til å søke litt rundt for å se hvordan det bør gjennomføres, så dine erfaringer blir verdifulle for meg. Håper du ikke har noe i mot at jeg henger meg på ryggen din
Muztang289 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Hei - kan dessverre ikke bidra, men er veldig interessert i å følge med på hvordan du får dette til.Har nettopp handlet meg en 1996 750IA med Xenon lys, og har lyst på en liten facelift på lampene med AE utseende. Kommer nok til å søke litt rundt for å se hvordan det bør gjennomføres, så dine erfaringer blir verdifulle for meg. Håper du ikke har noe i mot at jeg henger meg på ryggen din Heisann! Jeg har tittet på lyktene som sitter på bilen min nå (preface) og de har en helt annen "ramme" rundt glassene inne i lykta, så på dem er det ikke noe problem med å montere ringene da dem stikker utenfor ramma.. Men på facelift lampene jeg har, så er glassene langt inne i ramma og er umulig å få montert ringene på utsiden.. Må ned på størrelsen på ringene om jeg skal få montert dem utenpå glasset.. Så blir vel til å bare ha dem montert på innsiden, desverre.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå