terminator Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg har en 840ci (m60b40) som er vanskelig og starte når motoren er mellom varm og kald. Jeg må justere på gasspedallen i "riktig" posisjon for og få den sakte , men sikkert i gang. Når den er i gang fungerer den fint. Men i dag fikk jeg ikke start på den i det heile tatt, det bare luktet bensin...Den fungerer heilt fint når den er varm eller kald . Har skiftet de 2 sensorene som står i vann , i bak kant av motoren. Har også skiftet kamsensor. Leste ut feilkoder på den, og lamda kom opp. Kan den ha noe med dette og gjøre?? Noen som har ein ide??
MortenK Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Det jeg har erfart er når man setter tenningen i posisjon 1(før tenning) hører man en elmotor gå. Utifrs hva jeg vet Så pumper denne bensin i motoren som en slags autochoke. Denne er gøen på en bil jeg har stående og stopper ved kaldstart. Mennår den er helt varm fungerer den som bare det. Kan det være ett lignende problem som deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå