raaco85 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 traff bernard på messa strålende kul kar. kjøpte nboe rengjøring av han. gull produkter anbefaler disse gutta. vanvittig bra.
Fliid Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Rask levering. Responsen på kontakt skjema var rask. Stod ikke spesifisert under varen jeg handlet, at de anbefalte nye tårnlager. (Noe som i utgangspunktet skal være unødvendig) Det justerbare settet ble da utstyrt med nye topplager, som de anbefalte etter at jeg var i dialog med de. Bankelyden i støtdemperen er der enda, har og flyttet den til andre siden , som bekreftet at støtdemperen gir lyden. Kan vel ikke forvente stort mer av TA Technix
Polardego Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Rask levering. Responsen på kontakt skjema var rask. Stod ikke spesifisert under varen jeg handlet, at de anbefalte nye tårnlager. (Noe som i utgangspunktet skal være unødvendig) Det justerbare settet ble da utstyrt med nye topplager, som de anbefalte etter at jeg var i dialog med de. Bankelyden i støtdemperen er der enda, har og flyttet den til andre siden , som bekreftet at støtdemperen gir lyden. Kan vel ikke forvente stort mer av TA Technix Støtdemper foran eller bak dette? Send meg en mail på bestilling@partsandretards.no der du har tatt opp lyden feks med mobilcamera så sender vi deg ny.
Fliid Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Forran. Har ingen opptaksmuligheter og kan da ikke bekrefte dunkelyden, med annet enn mitt ord. Men flott du vil ordne opp. Vi kan ta en videre dialog på E-post, og se om vi klarer og finne en løsning.
BmwMpowerAuto Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Kommer nok ikke til å handle der igjen da jeg bestilte noen lykter til min e36 touring, uten noen form for leveringstid, sendte mail og spurte, men til og med sjefen der har ikke noe svar. Bare ''lang leveringstid''. Syntes det er dårlig av de og selge varer som de ikke har på lager, men som de må bestille fra underleverandører. For alt jeg vet kommer de lyktene rundt juletider.
aambakk89 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Heilt grei plass og handle deler:) litt lang leveringstid, men overkommelig:) MEN, for ca 4mnd siden fikk jeg inkasso på 5000kr på en vare som "ikke" var betalt i 2010. Og sjølv om jeg hadde betalt for varene, så måtte jeg (som ikke hadde gjort noke galt) til og dra i banken og få signert kvittering av betalingen for så og sende det til kreditoren!. Litt plagsomt. Så er litt skeptisk på og handle der igjen.
Helleberg Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Kjøpte et coilover kit til min forrige T5 der. Etter 6mnd knakk demperen foran. Ringte å forklarte en ansatt hos p&r hva som hadde skjedd og var helt sikkert litt irritert når jeg ringte. Daglig leder ringte tilbake og spurte hovent og frekt om kan skulle lage en ny demper til meg. Ja takk svarte jeg... Demonterte hele beinet og tok det med til p&r. Uten å ha sett på det hevdet daglig leder at jeg må ha montert demperlageret oppned fordi det hadde de gjort på sin egen T5, som hadde ført til brudd på demperen. Etter en kort diskusjon hvor jeg insisterte på at daglig leder kunne i det minste se at jeg hadde montert det korrekt demonterte jeg den foran daglig leder. Som enkelt kunne se at lageret var korrekt montert. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe garanti på dette, og det var uansett ingen vits i å ta kontakt med leverandør da de var håpløse på levering og reklamasjoner. Som de fleste skjønner er ikke det mitt problem og jeg krevde å få dette ordnet. Inntil videre fikk jeg låne en punktert demper så bilen kunne brukes. Etter uendelig mange mail, henvendte jeg meg til leverandøren, som selvfølgelig var mye mer serviceinnstillt. Men de ville at jeg uansett måtte ta det igjennom forhandleren. Dette er 2år siden........Jeg solgte bilen videre og forklarte kjøper hele historien på forhånd. Kjøper kontaktet meg flere ganger da han ikke hørte noe ifra p&r. Om det løste seg til slutt er uvisst..Jeg skjønner at det sikkert ikke er lett å løse når fabrikanten ikke kan tilby noe som helst. Men det er p&r sitt ansvar å gi meg en eller annen form for løsning når produktet ikke har holdt mål, og det godt innenfor kjøpslovens grenser. At jeg blir fortalt 6mnd etter kjøpet at fabrikanten er håpløs ved reklamasjoner er mildt sagt unyttig for meg. Kittet var forøvrig FK. Jeg betaler gjerne mer når servicen er god, og det er mulig å få hyggelig hjelp om ting ikke er som det skal i ettertid. Takk for meg
Polardego Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Kommer nok ikke til å handle der igjen da jeg bestilte noen lykter til min e36 touring, uten noen form for leveringstid, sendte mail og spurte, men til og med sjefen der har ikke noe svar. Bare ''lang leveringstid''.Syntes det er dårlig av de og selge varer som de ikke har på lager, men som de må bestille fra underleverandører. For alt jeg vet kommer de lyktene rundt juletider. Det er ingen som har alt på lager til enhver tid, vi tok kontakt med deg umiddlbart du bestillte for å informere deg at vi hadde fått beskjed om lang leveringstid på disse baklampene slik at du kunne vurdere om du ville vente eller avbestille. Håper du har litt forståelse for at vi er avhengige, som alle andre leverandører i Norge, av at produsent/leverandør har dette og kan sende dette til oss. Jeg har inntrykk av at ganske mange har problemer med å skjønne akkurat det.
Polardego Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Kjøpte et coilover kit til min forrige T5 der. Etter 6mnd knakk demperen foran. Ringte å forklarte en ansatt hos p&r hva som hadde skjedd og var helt sikkert litt irritert når jeg ringte. Daglig leder ringte tilbake og spurte hovent og frekt om kan skulle lage en ny demper til meg. Ja takk svarte jeg... Demonterte hele beinet og tok det med til p&r. Uten å ha sett på det hevdet daglig leder at jeg må ha montert demperlageret oppned fordi det hadde de gjort på sin egen T5, som hadde ført til brudd på demperen. Etter en kort diskusjon hvor jeg insisterte på at daglig leder kunne i det minste se at jeg hadde montert det korrekt demonterte jeg den foran daglig leder. Som enkelt kunne se at lageret var korrekt montert. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe garanti på dette, og det var uansett ingen vits i å ta kontakt med leverandør da de var håpløse på levering og reklamasjoner. Som de fleste skjønner er ikke det mitt problem og jeg krevde å få dette ordnet. Inntil videre fikk jeg låne en punktert demper så bilen kunne brukes. Etter uendelig mange mail, henvendte jeg meg til leverandøren, som selvfølgelig var mye mer serviceinnstillt. Men de ville at jeg uansett måtte ta det igjennom forhandleren. Dette er 2år siden........Jeg solgte bilen videre og forklarte kjøper hele historien på forhånd. Kjøper kontaktet meg flere ganger da han ikke hørte noe ifra p&r. Om det løste seg til slutt er uvisst..Jeg skjønner at det sikkert ikke er lett å løse når fabrikanten ikke kan tilby noe som helst. Men det er p&r sitt ansvar å gi meg en eller annen form for løsning når produktet ikke har holdt mål, og det godt innenfor kjøpslovens grenser. At jeg blir fortalt 6mnd etter kjøpet at fabrikanten er håpløs ved reklamasjoner er mildt sagt unyttig for meg. Kittet var forøvrig FK. Jeg betaler gjerne mer når servicen er god, og det er mulig å få hyggelig hjelp om ting ikke er som det skal i ettertid. Takk for meg Ja, var en beklagelig sak dette. Problemet var at vi forsøkte å få opp demper, men FK sendte som regel opp en villkårlig demper som ikke passet til settene de var tiltenkt. Det er meget mulig at FK opplevdes som mer service-instillt, men da kan man jo spørre hvorfor de ikke ville sende dempere hverken til deg eller oss. Jeg mener løsningen på dette var at vedkommende som kjøpte bilen din fikk et Vmaxx Xxtreme sett istedet, noe som funker bra. For øvrig om andre vurderer FK på T5, ikke kjøp det er totalt ubrukelig.
Polardego Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Heilt grei plass og handle deler:) litt lang leveringstid, men overkommelig:)MEN, for ca 4mnd siden fikk jeg inkasso på 5000kr på en vare som "ikke" var betalt i 2010. Og sjølv om jeg hadde betalt for varene, så måtte jeg (som ikke hadde gjort noke galt) til og dra i banken og få signert kvittering av betalingen for så og sende det til kreditoren!. Litt plagsomt. Så er litt skeptisk på og handle der igjen. Vi må beklage det, men når regnskapsfører opplyser oss om at regninger ikke er betalt så må vi følge det opp. Alle kunder dette gjaldt ble kontaktet, de som ikke responderte ble det sendt faktura til. Når vi fant ut at beløpet var betalt inn (var det med et annet navn enn ditt eget?) så ble kravet trukket tilbake. Jeg må også skyte inn at du fikk en faktura før du fikk inkassovarsel så om du hadde tatt kontakt før så hadde det blitt stoppet tidligere.
aambakk89 Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 usikker på ka som var feilen igrunn. på fakturaen sto det feil kundenr. og summen på regninga stemte igrunnen ikke:p MEN, alt er ordna og er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå