spruddel Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Bilen er da en 1990 modell 520i med M50B20 non-vanos. Jeg kjøpte bilen i slutten av oktober 2011. Har vel kjørt 3000-4000 km med den bare. Grunnen til at jeg kjøpte den var at jeg ikke skulle bruke den andre bilen min i vinter. Km-stand: Ca. 260.000. Det gamle speedometeret var ødelagt, så skiftet til et som hadde gått 324000, men dette har jeg bilder av, så kan regne ut eksakt km-stand. Har det gamle speedometeret enda. - Lite rust. Gamle eier tok litt selv, men kan vel gjøres litt bedre. - Starter alltid, ikke hatt noen problemer med bilen. - Bruker ikke olje eller kjølevæske. Føles veldig god ut i motor. Ting jeg har byttet: - Demper venstre foran - Bremseklosser foran - Toppdekselpakning - Olje og filter - Luftfilter Ting jeg har kjøpt inn som bør byttes: - Alt av deler til håndbrekk, fjærer, bremsebånd osv. - Høyre frontlykt har en liten sprekk, men har ny lykt liggende. - Har kjøpt nye tennplugger, trenger ikke byttes, men kjøpte inn i tilfelle Førerstolen er ikke pen, er stort hull i sitteputa, så denne er grei å bytte om man vil at det skal se litt bedre ut. Lett å få tak i grått stoff-interiør til disse bilene, så en stol koster vel ikke mer enn maks 500 kroner. Kjøpte nye felger med vinterdekk til den. Krysseikefelger. Litt andre bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Bump Lagt ut på finn nå. Kommer link når den er godkjent. Bør jo være noen her som har lyst på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33487960 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Pris på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Se finn-annonsen 21.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Da var bilen solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå