Berzerk Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 hey, bilen min begynte plutselig å bli tungstartet når motor er varm.., må file ca 5sekunder før den starter.. når den er kald, starter den tvert.. noen som har vært borti det samme? glødeplugger ble byttet i fjor, har nettopp byttet dieselfilter.. å ble ikke bedre av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 er ikke en tempføler som har tatt kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 har hatt noe liggnende problem med min 320D 02 mod. og da var det lekkasje på dysene som gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berzerk Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 skiftet 1 dyse i høst, å da var symptomet at med en gang jeg startet bilen når dn var kald, så hørtes den ut som en sjark de første sekundene sekundene den gikk på tomgang.. kom helt plutselig over natten dette=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå