Omnislash Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hei! Trenger bare noen tips om det virkelig er sånn at en bil som har gått så langt som 280.000km og er 2006 modell er verdt 140.000kr inkludert omreg. Dette er en E90 Stasjonsvogn, 320D Manuell 6 gir, importert fra Tyskland rundt 20-30'km. Den har det meste av ekstrautstyr, med regnsensor, parksensor foran og bak. Stoffseter av type sportseter. Ikke elektrisk regulering av seter. Bilen har vært skolebil i 1 år (ifølge hun som skal selge den.) Fant forøvrig noen småskader i fanger - den bør byttes, samme med bakfanger. Beskyttelsesplaten til motoren er rimelig skadet her og der, mye sprekker i plasten. Bilen har farge "koksgrå" eller i likhet med den fargen. Alle servicer er jo fulgt. Men uansett så synes jeg det er en stiv pris for en bil som har gått over 45.000km i året. Jeg mener at det er et dårlig kjøp ( er fettern min som vurderer) til så mye penger. Siden bilen snart har rundt 300.000km. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 kjør på! har selv kjøpt skolebil, ingen problemer ettersom jeg fikk bytta alt av slite deler tubo dpf+++++ men dog kun kjørt 126.000 km da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Det er både fordeler og ulemper slik jeg ser det. Har selv skolebil - 320d 1999. Den hadde gått 280.000km i 2005 når jeg kjøpte den. Nå passerer den hvert øyeblikk 450.000km - og den bruker ikke olje Nå har jeg jo byttet en god del deler siden jeg kjøpte den, men for å få kjøpt en slik bil til en relativt mye billigere penge enn hva alle andre lå til den gangen, så syntes jeg det er verdt det. Men det har seg jo slik at selv om motoren stort sett alltid har gått varm, så har jo alla andre roterende deler gått 280.000km - som igjen vil si at man må kunne forvente seg at man må bytte hva som helst av deler i understell/styring/motor/gear/diff. Understellet er nok det som er mest utsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå