TomasShiny Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 har org luka til gamle bilen liggende enda. vanlig coupe bagasje luke. uten noe. selges til høystbydende.! ikke vits med bilde. da den er bra men vaskeriper. farge saphire sort. om jeg ikke husker feil. kan hentes i oslo. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 om noen kommer med 500kr så er den dems. må hentes.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 ingen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 200spenn? 100spenn? en klem? kaster om ingen vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kastes om ikke noen vil ha.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Pittybump ettersom jeg ikke kjøpte det alikevell. Dette er billig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrysePinne Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 solgt? rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 sorry seint svar. nei skal ikke være rust på den. isåfall er det en bittttttttte liten boble jeg ikke ser. ring 95 12 63 75 er desverre ikke her inne så ofte pga kjerringa tvang meg til å selge BMW`n og kjører nå en homo-polo-gti :'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå