bmwskrulling Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 heisann! har et problem med startern min, den får ikke innslagsstrøm, hva kan være problemet? er det sikkringer ellre relee på dette her ? hva kan evt være problemet som har gjort dette? er en 535 jeg snakker om, den får strøm inn, også 2 ledninger med innslagsstrøm, ingen av de 2 gir noe strøm når jeg prøver og dra den rundt!
bmwskrulling Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 virker som det er på selve startern :S
HMW Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Ut fra det du har skrevet virker det ikke som du har all verden av erfaring. Kanskje få med deg en til å se på det. Evt prøv å gi den direkte spenning til innslagskontakt. Mange måter å angripe problemet på..
bmwskrulling Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 har prøvd den på direkte strøm, da gikk startern rundt som bare det! men når jeg satte den i bilen igjen er den helt død
HMW Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Sjekk jord til motor. Ta en start kabel og tilfør ekstra jord. Prøv så å gi direkte spenning på innslag.
bmwskrulling Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 jord til motor er helt fin, men kan prøve det du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå