willyak Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 har problemer med sikring "nr 7" den som er til sentrallås og lås varmerene bare ryker. noen som har tips om kordan eg kan ordne dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Koble fra en dør i gangen så vet du hvilken side feilen ligger. Etterpå kan du koble fra speil eller håndtak så har du lokalisert problemet. Da kan du enten utbedre eller klippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Sjekk kabelpakka som går ut til koffertlokket,ofte blir det gnisset hull på kablene i "knekken" der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 med meg er det i bakluka ja, mistet plussen på høyre skiltlys, jeg orket ikke å skifte gjennomføringen så jeg loddet ifra plussen på venstre skiltlys:P så kan være der bake en pluss ligger til jord å lager faen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå