Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal rydde opp i delehaugen min med E34 deler for har gått over til E46.

Mye av det kommer fra E34 525ia '93 modell

Har følgende liggende:

Komplett E34 525ia For + Bakstilling, diff mellomaksel etc minus bremser

525 katalysator.

Komplett ledningsnett fra 525ia med check control ink speedometerhus og stor kjørecomputer

Diverse interiørdeler (Har en komplett pall med alt jeg plukket av fra 525en.

E34 plast bensintank med måler og pumpe.

E34 (mener det er 540) bakstilling med 25% sperrediff som det er satt 520 flens på så den går rett inn uten andre modifikasjoner

Diamantswartz dører foran 100% rustfri og i god stand med el vinduer

Granitsilber metallic bakdør til touring i meget god stand. Kun bittelitt rust ved ene skillyset.

på 520 manuell. med ventilerte bremser.

BBS RX 8x17" i god stand

Vurderer også å kvitte meg med BBS RK settet mitt 8,5"x17" foran og 10"x17" bak med orginale spacere og bolter samt TÜV papirer.

Bilen skal også bort 520i 92' med 525i motor i som fungerer helt greit. Bilen er kræsjskadet bak etter at jeg ble påkjørt men kun bakplaten som er skjev. Ikke noe rust i kanaler eller gulv men litt i kanten av hjulbuer bak + ved tanklokk. samt at den har en skade bak ene bakdøra.

Pallen selges helst komplett alt sammen til en fornuftig pris da følger ledningsnettet etc med i den.

Jeg kan treffes på telefon 971 18 918, bilder av ting kommer iløpet av noen dager.

Delene befinner seg i Moss og fredrikstad.

Skrevet

Har også ubrukte deler:

Repset masterpumpe clutch. (Orginal)

Repset slavepumpe clutch. (Orginal)

Og 2stk pitman armer bak.

Har no mer også men husker det ikke i farta.

Skrevet
Har du svart skinn intriør?

Ja til touring men det står i bilen jeg også skal kvitte meg med. Kan evt selge dette løst og sette tilbake stoff interiøret jeg har til den. Interiøret er i god stand bortsett fra hull i rygg på førerstolen. Svart mekanisk sportsskinn. Har ikke dørtrekk.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

har du vindusheiser bak? også må jeg ha bremscalypter bak v.s til 540, vet ikke om noe som passer overens fra andre e34? framdempere 540 kanskje?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...