Gå til innhold

BMW E34 520i Touring med 525i motor '92 modell. Delebil/rep


E12_520s
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg E46 som ny pendlebil og skal i den sammenheng kvitte meg med E34'en.

Bilen er en 1992 modell 520i som etter et motorhavari hvor registerkjedet røk, fikk en M50B25 motor.

Bilen er i daglig drift og fungerer greit, men ble påkjørt bak på slutten av året i fjor så bakplaten er bulket.

Den har også en skade bak høyre bakdør i skjermen helt nede som var der når jeg kjøpte den.

Rust er det jo selvfølgelig men kanaler og gulv er bra. Men det er litt rust akkurat i kanten i hjulbuene bak etter at noen

har gjort en særdeles dårlig valsejobb og rundt tanklokket.

Dørene på høyre side er også bulket i forbindelse med det på bakskjermen.

Tok en runde på forstillingen på slutten av året så den er helt ok, men litt slark i styringen (Har en styresnekke uten slark + senterlink og hjelpesnekke liggende.

Bilen har K&W senkefjærer rundtom og koni dempere bak.

Interiøret er svart sportskinn (manuellt) med hull i siden på ryggen på førerstolen men resten er bra.

Motoren fungerer bra, bruker litt olje pga. dårlige pakninger på skruene til toppdekselet for forrige eier av motoren skiftet

pakning på toppdekselet men ikke boltene, men har nye pakninger liggende.

Har også en bråta andre E34 deler liggende om intressant.

Eks.

540 bakstilling med sperrediff og ventilerte skivebremser, hvor drivflensen er skiftet så den er bolt on på bilen etc. Som kan følge med for noen ekstra kroner.

Rust og bulkfrie dører foran i diamantswartz og bakluke i bilens farge.

Kan treffes på telefon 971 18 918. Befinner meg i Moss og bilder kommer når jeg får tid og mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...