danihaue Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 heisann, stage knakk.. så jeg hentet et nytt fra delebilen min..når jeg tok det av måtte jeg kappe bolten av med vinkelsliper der den er festet helt bak med driv akslinga. måtte dette fordi man får ikke bolten helt ut, fordi den treffer bak akslingen. men nå skal jeg ta den på bilen jeg bruker, og jeg får da problemer pga må jo få bolten hel inn der. det jeg lurer på er om noen har erfaring med å bytte denne ? å hva jeg må løsne for å få denne inn ? vis dere ser på tegningen her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct er det delenummer 7 eller part number:33326770813 ... håper noen kan være så greie å hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Tror diffen må av.. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danihaue Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 det jeg å tenker... får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danihaue Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 så det er ingen som har gjort dette på en e36 eller lignende før ? greit å vite om noen har en genial måte = hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå