kanon Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 har en 320 motor uten vanos som er helt grei.. hvor langt den er gått vet jeg ikke men den er kvikk og uten lyder som ikke skal være der.ikke alvorlige olje lekkasjer kun litt svetting. kan jo sees av kjøper da den ikke blir vasket før evt salg. kan sende video m/lyd som viser maskin før den ble tatt ut.. automatkassen skal ifølge tidligere eier være ok..(noe som fulgte med en dele bil.. ikke demontert av meg) bud.... ikke skambud..
kanon Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 snart ilestein..... ikke noen som vil ha???
kanon Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 oppppppppp.......ppp..ppp.pp.p...ppppppppppppp
kanon Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 rydder ut garasjen midt i uken.. kom å hent driten billig!
adrianstendal Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 hallays, hvilken årsmodell er kassa? å har du den fortsatt?
kanon Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 kassen står her litt til ja... vet ikke så mye om den da den kommer fra en kar som hugget bilen sin... han sa den var grei og den ser grei ut ingen lekkasjer iallefall. men jeg garanterer ikke tilstand! så denne får du billig.. gi bud og må hentes bergen:) ligge litt på så følger en 320 maskin med....
adrianstendal Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 jeg trenger i grunn bare kassa, vet du hvilken årsmodell den er? å hvor langt er motoren gått? pris med og uten motoren?
adrianstendal Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 problemet er at jeg bor i bodø, har du mulighet for å få sendt den opp hit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå