sufii Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Har en E39 96 modell, denne har en telefon, med ledning typen i midtarmlene. Har forsåvidt koblet denne av siden den lagde lyd i høytalerne, men nå tenkte jeg det hadde vært tøft å få denne til å fungere. Hver gang jeg slår på tenningen lager det et svakt dunkelyd i høytalerne når tlf er tilkoblet. Og når jeg trykker på av og på knappen kommer det samme lyd. Før så fungerte displayet hvis jeg husker riktig, men nå er det ingen tegn til liv bortsett fra denne lyden. Noen som har eller har hatt tilsvarende problem så rop ut takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 skjekk ledninga om den er hel og pen i terminalen, kan jo hende den har fått seg et rykk? bare en tanke:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Sjekket kabelen til og med under midt konsollen, alt av kabler ser ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 nei asså, da e e litt usikker:P virka som den ligge å tar opp støy eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ja, men skjønner ikke hvorfor den ikke fungerer eller gir fra seg noe lys eller lignende. Skjermen fungerte litt i starten hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Noen som har en slik tlf til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Skjekk på koed, kan jo hende dem har på bruktmarkedet? Eller ny? Vet ikke ka prisen er for dette jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå