Larsi Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Kjøpte meg en E30 324TD som ikke gikk og var umulig og starte med nøkkelen uten og måtte bruke startgass. Den starter når den trilles i gang uten startgass. Viste seg og være impulsgiveren som var defekt, kjøpte ny føler fra bavaria, men etter bytte så var den nesten helt lik. Det er mest sannsynlig den ene dysa (den som har 2 ledninger på seg) som driver og tuller. Gulvteppe er tatt ut, men følger med. 2 sett med felger og dekk. Førerdøra er rød, bilen er lysgrå. det er montert turbotrykksmåler, trykket er justert opp, den lader ca 1.1 bar NYTT senkesett står på bilen, med tuv papirer Foruten det så er bilen orginal. Litt smårust på skjermer etc. km stand 287.000 Den kan selges slik den står nå for 10.000 Billigere ved KJAPP avgjørelse!! Bilen befinner seg nær Haugesund. Send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Første mann med 8000 får den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 hadde den vert nermere skulle eg tatt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 BUMP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Her er et nytt bilde, her er senkesettet på i motsetning til de andre bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 bump igjen.. bilen må vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 pris ? mye rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Den går for 8000.- og det er billig for en E30 som er eu godkjent spør du meg. etter det eg har sett så er det stort sett overflaterust på skjermer etc. Har ikke hatt bilen hjemme frem til i forrige uke, så har ikke sett så mye på den. Filmet litt når eg kjørte bilen hjem, så kan bevise at den er kjørbar for og si det sånn. Den ble jo eu godkjent i august, så kan vel ikke være så mye rust ( i bærende karosseri/kanaler) som kommer på 7-8mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 opp!!! 8000.-!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Hei Larsi. Meget intresert, prøver å få en kompis til å lure litt på hvorfor den ikke starter. Diesel er ikke mi sterke side men jeg lurer litt, kunne passa bra t budsjettet. Maser litt pån så kommer jeg tilbake med info Legger du ut et bilde inni, så du nevnte gulvteppe men ser mer enn du skriver på et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilku210 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Hei. Bil fortsatt ikke solgt? Kanskje prisen vil synke, fordi motoren kan være for utveksling, vil jeg være interessert i en bedre pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 bytte i en toyota carina e 1996 mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå