djcmb Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Heisann! Har en Hvit Opel Vivaro 1.9 Cdti 2006 mod med 101000 på tellern stående her som sjeldent blir brukt. Bilen står pr dags dato uten skilter da jeg har en e36 318is jeg bruker om dagen å ikke gidder å betale 2 forsikringer. Skiltene er forøvrig bare å hente ut! Bilen har skyvedører på begge sider samt hel luke bak ( fint om du evt skal bruke den som trekkbil å skal på treff å det kommer en regnskur:D ). -6 gir. -varmesete (fører) -fullt servicehefte. -Meget god plass i kassa bak. -Grønne skilter, regga for 3. Ikke veldig trangt med 3 foran. -Meget billig i drift. Fylte en gang i mnd når jeg brukte den. Eneste bilde jeg har av den foreløpigt, men skal få tatt noen flere om det er interesse for bilen. Vil gjerne ha 70.000 Nok for den, men kom gjerne med bud. Bilen står i Moss, Østfold. Kan nåes på 97478520. Mvh Claus Berg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Bump! Ingen som trenger fin varebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Opp! Billig å bra varebil/trekkbil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Buuump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Er vel ikke intressert i bytte i en 97' 520iA da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå