doimiss Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 selger ett sett med led angeleyes til bmw e39/e53/e60/e61/e63,64,65,66 eller e87. prisen er 550 + frakt. det e plug and play, tar 1min å 30 sec så har du løfta utseende 10 hakk.. send sms eller ring på 47663732 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 300,- + frakt! billig!! ingen som vil løfte utseende 10 hakk!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Hei! Selger du fortsatt lyktene? Hvordan er styrken og fargen ift. de originale gulaktige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Har dem enda Ja:) dem e skritt hvit, rundt 6000k. Nye finere enn de gule orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Jeg trenger vell strengt tatt kun å skifte ut angleeye pærene, men i og med at de omtrent er like dyre så er det kanskje enkelt å bytte lykta. For følger naturligvis med pærer her? Superwhite eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Jeg trenger vell strengt tatt kun å skifte ut angleeye pærene, men i og med at de omtrent er like dyre så er det kanskje enkelt å bytte lykta.For følger naturligvis med pærer her? Superwhite eller noe sånt? bytte lykt? her e pærer for å skifte ut halogen angeleye til superwhite:) koster nesten 800 på dybvik trading.. men trur æ bare ska ha ett sett ekstra ligganes. taper bare på å selge uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Ah beklager, misforsto. Tok bare en rask titt på bildet og så for meg at det var hele lykter. Hvis du ikke har trukket tilbake salget kjøper jeg dem da jeg uansett er på jakt etter sånne. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ah beklager, misforsto. Tok bare en rask titt på bildet og så for meg at det var hele lykter.Hvis du ikke har trukket tilbake salget kjøper jeg dem da jeg uansett er på jakt etter sånne. Hvor holder du til? bor i vadsø i finnmark:) trur æ bare lar dem ligge, koster tross alt 990,- får ett sett;o så 300 va billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå