MortenN89 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hei, skal skifte noen deler og lurer derfor på hvor ryggelysbryteren sitter. Er en M43-motor, men vet ikke hva slags kasse. Men bryteren sitter vel en plass i kassa? Angående brekkwiren så får jeg den ikke ut, sitter bom fast i begge ender.. Noen forslag? Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Har nettopp ordnet ryggelys på min 525i, bryteren sto da øverst på kassa.. Men måtte ha en egen kabel m/kontakt for å koble meg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenN89 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Har nettopp ordnet ryggelys på min 525i, bryteren sto da øverst på kassa..Men måtte ha en egen kabel m/kontakt for å koble meg på den. Hvordan kom du til den? Du måtte ikke ned med hele kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Neida jekk opp bilen å kryp under, du vil se en hvit plast kontakt øverst på kassa, ett lite stykke forran dær girstanga kommer ned.. Den står liksom litt på siden av kassa..på førersiden om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Del 15 på bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenN89 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Ahh takk! Da er det hvertfall mye mindre jobb enn forventa. Eneste problemet da er brekkwiretullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå