warsteiner136 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Legger ut noen bilder av min 91mod. e36 "Warsteiner"... Planer for i 2012 er nye baklamper, nytt interiør, dekaler, muligens gule hovedlykter+tåke +++++ Sommer 2011 Sånn så den ut sommeren 2010, før lakkering... Under oppussing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Denne var tøff Syns du skal fjerne filmen i frontruta og sette på orginale lykter framme, men ellers veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Tøft Er ikke så fan av vingen men, også har du bytta lister? Noen bilder er de sorte ser jeg? Lakker listene + dør håndtak, fetere felger + dekaler så er du der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Du må få på dekaler ja, da blir den sånn Håper vi treffes på et treff til sommern da! Arti å møte likesinnede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Denne var grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warsteiner136 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Tøft Er ikke så fan av vingen men, også har du bytta lister? Noen bilder er de sorte ser jeg?Lakker listene + dør håndtak, fetere felger + dekaler så er du der! Har vært mye delte meninger om vingen, hehe men jeg liker den så den blir nok værende på når det gjelder listene har jeg vært litt frem og tilbake, jeg har i grunnen vært litt fan av å bryte av litt med svarte lister sjenerelt på bilene mine.. men må muligens skaffe et ekstra sett lakkerte.. felger burde absolutt byttes, ser den. men er desverre så mye annet som spiser opp lønningsposen at bilen kommer litt ned på prioriteringslista.. desverre:( men hva synes du om gule hella lykter?? hadde vært kult å møtes på treff til sommeren.. må prøve å komme meg på rudskogen, har ikke vært der siden 2006.. bilen din ser veldig gjennomført ut, så hadde vært artig å sett den i "levende live" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Noe nytt om denne bilen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordlife Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 hvor selger de den vingen hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå