jonni90 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Har lenge kjørt rundt med -37 på temperaturen på "computeren" i bimmern, men har endelig fått surra meg til å få tak i en ny temperaturføler, Problemet mitt nå er at jeg finner ikke ledningen hvor man kobler den på.... finner hverken kabelstumper eller ledige kontakter som likner på den som sitter på føleren... Er det noen enkel måte å spore denne i motorrommet? eller må jeg følge den helt tilbake fra computeren?`.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonni90 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Den skal være på luftekanalen til bremsene, høyre side mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonni90 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Det er jeg klar over, men finner den ikke.. Ikke i og rundt.. Ikke en kabelstomp engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 er det ikke 2 luker i frontfanger som kan åpnes? mener den skal ligge bak den ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonni90 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Luker..? I selve fangeren (plasten)? Byttet den for ikke så lenge siden, ikke noe der. Ingen som vet hvor kabelen til denne kommer ut i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddy87 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 ok, den ligger dær på min 5 serie, tenkte bare det kansje var likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonni90 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ok, 99,9% sikker på at den SKAL være ved luftekanalen, men kan ikke se noe tegn what so ever etter den =\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå