Joachim S Hamar Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hei jeg har montert nytt anlegg i bilen min og alt funker utenom auxen noen som kan skjønne hva dette har seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 "Litt" meir info hadde vært greit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Som hva:p er pioner vertfall hva mer skal jeg si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Er selfølgeligt greit å vite kva slags spiller du har. (merke og modell) Kva slags ledning du har og kva du tilkobler aux inngangen. Trenger kanskje meir info, men dette holder til å begynne. (og eg synes at det er ein selfølge å komme med denne infoen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har du sjekket med a) annen lydkilde annen kabel c) at kabel og lydkilde fungerer med et annet anlegg (f.eks stereoen i stua), og hvis nei... sjekk med annen kabel eller sjekk med annen lydkilde? d) at anlegget fungerer normalt uten aux? Gjør du disse trinnene, så vet du hvor feilen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 takk for svar. da skal jeg sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå