NSR Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Har diverse E36 M3 Deler til overs: - Orginal komplett m3 bakfanger - Orginale M3 Sideskjørt - Orginale M3 Speil - Orginale M3 Baklykter (Coupe) - Komplett M3 Forstilling (fra høyrestyrt bil). Bilstein Framdempere, slissa bremseskiver. - M3 3.0 Mellomaksel - M3 Lister (Coupe) - M3 Innstegslister (coupe) - Sort Gulvteppe (coupe) - Sort Dashbord m.m (coupe) - Sort Taktrekk m.m til bil uten takluke (coupe) - M3 Ratt (mtech2) Strøkent! - Rødt M3 Vader Skinn Baksete og Dørtrekk (Coupe) - Rustfritt Koffertlokk m/ M3 Motorsport Vinge (coupe) - Rustfrie Dører (coupe) - Panser (uten rust og bulker. Coupe) - Scorpion Bakpotte (nesten ny) - Supersprint de-cat effektanlegg (fremre og bakre. Rustfritt, nesten nytt!) - Hamann Bakpotte (litt rustne rør) - AC-Snitzer Demper/Tårnavstiver Foran og Bak - Stor Kjørecomputer (18knapper) - M3 3.0 Bakbremser (Kalippere og Skiver) - Komplett Bakstilling M3 3.0 - Komplett M3 3.0 Motor (rådebank) - M3 3.0 Instrument ++
NSR Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 har ikke rørene til oljekjøleren ? Kan sjekke i morgen. Tror faktisk jeg har en oljekjøler med rør til overs.
bmw-E30 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Har du det røde baksetet og dørpanel til E36 enda? Pris??
Wendel Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Hvor mye skal du ha for m3 instrumentet tru? Og er dette bolton å bytte om fra en 325? Vet at olje temp evt må kobles opp på nytt.
flonoen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Scorpion bakpotte, er det KUN bakpotta, eller er det rør fra cat og bakover? Doble utblås som originalt omtrent? Hvor mye skal du ha for den?
MortenTouring Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Hvor mye for skal du ha for komplett M3 GT interiøret? Har du komplett med taktrekk,abc-stolpetrekk osv?
bjornk Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 PERFEKT!!!! jeg MÅÅÅÅÅ ha nye framseter til min cab!!! MEN- sto disse vader setene i en coupe? så de er vippbare? bilder og pris????? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå