Scheffis Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Har en 1997-modell 320i coupé hvor motoren (M52B20) røk. Har nå montert en 2,8i (M52B28) fra en 1995-modell. Med motoren fulgte komplett ledningsnett og dyser. Alt ser ut til å stemme bortsett fra en ting ; multi-stikker ved sikringsboks mangler på 2,8-nettet. En rund stikker med kun 5 kontakter, dette ser ut til å være den eneste forskjellen på ledningsnettene. Er det noen som vet hva disse 5 kontaktpunktene er? Jeg regner med at dette er årsaken til at den ikke starter? Jeg har også forsøkt å flytte over hele ledningsnettet, innsugsmanifold, spjeld og styreenhet fra 2,0 motoren - for å evt. utelukke startsperre. Den starter ikke da heller. Om noen har tips, mottas disse med enormt stor takk! Kent
Dørhåndtaket Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 jeg hadde en multistikker ekstra som ikke er kobla til noe.. og motoren starta uten den.... så jeg tror ikke den har no med saken ågjøre... går startern rundt?
Scheffis Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Ja, kjører starter uten problem. Kanskje det er startsperra da?
Dørhåndtaket Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 tror ikke startsperra gjør at starter går rundt? jeg satt motsatt på tur og retur på bensinslangene;p så min starta ikke den heller , bytta om på di så funka det:D på enden av fuelrailen har du en ventil.. sett på tenninga sånn at bensinpumpa bygger trykk.. så trykker du inn ventilen:) da skal det komme bensin sjekk om du får bensin å gnist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå